tirsdag 10. november 2015

Masse photoshop arbeid i dag (10.11.2015)

Vi hadde 2 timer med photoshop opplæring i dag. Ekstremt kjedelig i mitt tilfelle jeg vet hvordan jeg lager en layer,.mask layer, make selection, selection blur, ect, ect..

så jeg følgte erlig talt ikke så mye med hold heller på med alt annet men  de siste 20 min av timen lagde jeg til et bilde sånn at jeg kan si at jeg kan det og ikke egentlig trengte å følge med så mye i denne timen, men det blir sikkert mer interessant senere.

Original utskjæring oppgave bilde.

 Mitt ferdig redigert utskjærings oppgave bilde


Og i photo timene til Lena hadde vi mer photoshop vi skulle lage en filmplakat så det gjorde jo mitt liv litt lettere.
så jeg brukte samme bilde og ble fort ferdig og så fikke jeg masse tid til å hjelpe de andre i klassen istedenfor.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar